Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΙΡΗΝΗΣ

.
...μερικά χρόνια πριν.




























15 σχόλια:

  1. Τω καιρώ εκείνω!
    Καμιά σχέση με το σήμερα.Στη δεύτερη φωτογραφία ακριβώς εκεί που είναι η ταμπέλα του ΚΚΕ ΕΣ ήταν το οδοντιατρείο του Βακαλόπουλου,ωχ παναγία μου!Κι από κάτω το περίπτερο που διαβάζαμε τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων.Να είσαι καλά Γίτσα να μας θυμίζεις την πόλη που μεγαλώσαμε.
    Απόψε εδώ ψηνόμαστε,τυχερή μια χαρά είσαι εκεί που βρίσκεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γίτσα μου καλημέρα!
    Ελειψα λίγο και μου έλειψες!
    Πόσο μακρινές και κοντινές συνάμα είναι οι "γωνιές" μας.. ίδια χρώματα.. και αρώματα..
    Πολλά φιλιά αληθινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με τη σειρά μου θυμάμαι κι εγώ...
    Στην τέταρτη φωτογραφία, στο κτίριο όπου στεγαζόταν ο ΟΡΦΕΥΣ, παλιότερα ήταν ο ραδιοφωνικός σταθμός Αγρινίου (διακρίνεται η κεραία στην ταράτσα)...
    Στην πέμπτη φωτογραφία, στα πετρόκτιστα μέσα στο στενό, ήταν το καρεκλοποιείο του κυρ Αντρέα Χατζόπουλου (φωτογραφία του στα "Επαγγέλματα που έσβησαν") και δίπλα το μονοπώλιο, όπου πηγαίναμε και παίρναμε καθαρό πετρέλαιο για τις γκαζιέρες. Στο τελευταίο δωμάτιο, υπήρχε μόνιμα ένας σωρός με χοντρό αλάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα "ΖΕΙΔΩΡΟΝ"...
    Που τον θυμήθηκες τον Βακαλόπουλο;;
    Πράγματι αυτό το κομμάτι της πόλης έχει αλλάξει εντελώς.
    Ο φούρνος του Παππά όμως...σταθερή αξία!!
    Να 'σαι καλά Δημήτρη και φουλ τα κλιματιστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Γιαγιά Αντιγόνη" τις καλημέρες μου!!!
    Περιττό να σου πω ότι αυτές τις μέρες εδώ στο Λονδίνο, μου κρατάς την καλύτερη συντροφιά...
    Διαβάζω τις παλιές σου αναρτήσεις σαν να έχω βιβλίο στο κομοδίνο μου!!!
    Να είσαι καλά και να επιστρέψεις σύντομα. Μας λείπεις!!!
    Την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. VGiorgos καλημέρα!!!
    Με πιάνεις αδιάβαστη για τον ραδιοφωνικό σταθμό Αγρινίου...δεν τον θυμάμαι καθόλου!!!
    Όλα τα άλλα τα θυμάμαι που αναφέρεις...το μονοπώλιο, το καρεκλάδικο του κυρ-Αντρέα, θυμάμαι κι εγώ τον σωρό με το χοντρό αλάτι, το κτίριο της ΓΕΑ από πίσω...
    Ευχαριστώ για το σχόλιο και για όλα!!!
    Τις πιο γλυκές μου καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιτσα καλημερα,
    θελω να σου δωσω συγχαρητηρια για τις γωνιες της πολης που μας θυμιζεις. Γωνιες που εχουν χαθει, γωνιες που εχουμε περπατησει, γωνιες που περιμεναμε κρυφα στο σκοταδι, να σχολασουν τα φροντιστηρια να δουμε τον πρωτο μας ερωτα να περναει!!
    Και τι δεν θυμηθηκα "ξεφυλλιζοντας" τις "γλυκες σου μνημες"!!!
    Το πιο συγκηνιτικο ειναι που οι γονεις μου πολλες φορες μου λενε..."για κοιτα εβαλε τιποτε καινουριο αυτη η κοπελλα απο το παλιο Αγρινιο, να δουμε"...
    Επι τη ευκαιρια, θελω να προτρεψω ολους τους Αγρινιωτες, να στειλουν οτι υλικο εχουν (κι εγω θα το κανω συντομα) να το αναρτησεις.
    Χιλια ευχαριστω κι εγω και οι γονεις μου για την καταπληκτικη δουλεια και τις αναμνησεις που μας ζωντανευεις.

    Ηλιας Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ηλία, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!
    Δύναμη για την συνέχεια είναι αυτά.
    Το πιο συγκηνητικό, πράγματι, είναι η αναμονή των γονιών σου. Να τους δώσεις τις καλημέρες μου!!!

    Και πάλι ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ότι μπορεί να διασωθεί, οπτικά ή γραπτά, αποτελεί συμβολή στη συλλογική μνήμη και ως εκ τούτου είναι πολύτιμο. Καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γίτσα, γεια σου
    Ο ραδιοφωνικός σταθμός Αγρινίου νομίζω ότι έκλεισε επί δικτατορίας. Ήμουν αρκετά μικρός, δεν είχαμε ακόμη ραδιόφωνο (...) και τον άκουγα στο σπίτι μιας θείας μου. Από κάποια στιγμή και μετά, δε θυμάμαι πότε, οι εκπομπές του σταμάτησαν.
    Να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Ευρυτάνα Ιχνηλάτη", εσύ τουλάχιστον από οπτικό υλικό θα έχεις συμβάλλει κατά πολύ στην Ευρυτανία.
    Οι φωτογραφίες στο blog σου είναι καταπληκτικές!!!

    Τις καλησπέρες μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. VGiorgos, ξέρεις ότι από το προηγούμενο σχόλιό σου με έβαλες στην διαδικασία να μάθω πιό πολλά για τον ραδιοφωνικό σταθμό Αγρινίου;
    Όταν θα συγκεντρώσω στοιχεία θα τα αναρτήσω.
    Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια.

    Την καληνύχτα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ωχ βακαλόπουλος
    ακόμα εφιάλτες έχω
    αλλά οι τυροπιτούλες απ τον φούρνο... όνειρο!
    νασαι καλα βρε Γιτσα μυρίζω γαρυφαλέλαιο ζεστό ψωμάκι και τυρόπιτεεες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. "ΝΑΥΤΙΑ", καλημέρα!!!
    Φοβερό συνδυασμό μυρωδιών έκανες!!!
    Όσο για τον Βακαλόπουλο...εφιάλτης δεν σου λέω τίποτε...όπως κάθε οδοντίατρος. Ο άνθρωπος καλά την έκανε την δουλειά του, εμείς πρέπει να έχουμε κάποιο θέμα με το επάγγελμα.

    Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
    Τις καλημέρες μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΓΙΤΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ.ΣΤΗΝ 4ηΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΘΥΜΑΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟ ΓΥΑΛΟΠΩΛΕΙΟ ΤΟΥ ΔΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΗΝΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ!!!!!ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αν έχετε περισσότερες πληροφορίες για τα θέματά μας, καθώς και διορθώσεις ( "ουδείς αλάνθαστος...."), γράψτε μας στο gitsanas@gmail.com

Στείλτε μας και δικές σας σκέψεις, φωτογραφίες, κείμενά σας, ποιήματα στο gitsanas@gmail.com