Σάββατο, 7 Μαΐου 2011

ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ




ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΜΗΝΥΜΑΤΑ




Σήμερα γιορτάζουν όλες οι μανούλες του κόσμου.
Μακριά εγώ από την δική μου μάνα, μάνα πιά κι εγώ και όμως όταν βρίσκομαι μπροστά της γίνομαι μικρό παιδί. 
Γονατίζω, ακουμπάω το κεφάλι μου στην ποδιά της και το χάδι από το ροζιασμένο χέρι της τραβάει σαν μαγνήτης όλα τα προβλήματα, το άγχος, την στεναχώρια. 
Χουχουλιάζω δίπλα της στο κρεββάτι της και ο Μορφέας είναι τόσο καλός και ήρεμος μαζί μου, που κάνω τον πιό ήσυχο ύπνο με τα πιό γλυκά όνειρα. 
Τις χαϊδεύω το ρυτιδιασμένο της πρόσωπο και μια γλυκύτητα απλώνεται σ΄όλο μου το κορμί. 
Τι δύναμη είναι αυτή;
Μανούλα μου να είσαι πάντα καλά. Χρόνια Πολλά!!

 Ν. Π.

=====================

Στέλνω τις πιό αληθινές ευχές μου στην πιό γλυκιά μανούλα του κόσμου, την κυρία Γιάννα Μητ. 

Μανούλα, Χρόνια Πολλά!!

Η κόρη σου Βάσω Μητ.

=====================

Ήσουνα πάντα εκεί.
Ότι μας συνέβαινε τρέχαμε στην αγκαλιά σου και εσύ άπλωνες τα χέρια σου σαν φτερούγες και μόλις τις έκλεινες γύρω μας νοιώθαμε ανακούφιση, ασφάλεια, νοιώθαμε ότι όλα θα πάνε καλά.
Θέλω να σου ζητήσω συγνώμη για όσες φορές σε στεναχώρησα, ξέρω δεν τις θυμάσαι, πάντα με συγχωρούσες.
Μανούλα μου σ' αγαπώ πολύ. Να προσέχεις.

Γωγώ Λαμπ. 

=====================

Μάνα, Χρόνια Πολλά. Να είσαι πάντα καλά, με υγεία. 

Χρήστος Γιαν.

================

Χρόνια πολλά σε όλες τις μάνες του κόσμου. Η δική μου με προσέχει από ψηλά. Να περνάς καλά εκεί πάνω μάνα. Μην τους παχύνεις με τα παστίτσια σου και τους μουσακάδες σου.

Άρης

=================

Είναι πολύ δύσκολο να καταλάβω  ότι πέρασαν τέσσερα χρόνια που πέρασες την πύλη του ουρανού.  
Θα θυμάμαι πάντα εκείνη την ημέρα.
Μου λείπει το άγγιγμά σου, το γέλιο σου, η παρέα σου, η γλυκιά φωνή σου, οι συμβουλές σου, η αγάπη σου, η στοργή σου.
Δεν ξανάκουσα κανέναν τέσσερα χρόνια τώρα, να με αποκαλεί "πριγκίπισσά" του.
Σ' αγαπώ πολύ.

ΣΤΕΛΛΑ  ΧΑΤΖΗ


===============================
===============================