Σάββατο, 7 Μαΐου 2011

ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΜΑΣ


ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΜΗΝΥΜΑΤΑ


 -Όταν θα γίνεις μάνα, θα καταλάβεις....

Πόσες φορές το άκουσα αυτό όταν σε αμφισβητούσα, εναντιωνόμουν στις προτροπές σου, έκλεινα με πάταγο την πόρτα του δωματίου μου και χτυπιόμουνα γιατί δεν πέρασε το δικό μου...

Πόσες φορές μέχρι τώρα φορτωμένη από προβλήματα και άγχος έβλεπα τον αριθμό σου στο καντράν του τηλεφώνου και δεν σου απαντούσα μονολογώντας νευριασμένη...και αφού με επιμονή έπαιρνες κάθε 10 λεπτά όταν απαντούσα... 
- Τι κάνεις παιδί μου; έτσι πήρα, να σε ακούσω. Δεν ακούγεσαι καλά; θες κάτι;

Πόσες φορές θα μπορούσα να έχουμε πιεί καφέ μαζί, να φάμε μαζί, να πάμε διακοπές μαζί, να πάμε μαζί μία βόλτα και εγώ προτιμούσα άλλες ανόητες παρέες;

Δεν μου ζητούσες ποτέ τίποτε, πάντα εγώ ήθελα κάτι από σένα κι εσύ μισός άνθρωπος εκτελούσες πάντα τις επιθυμίες μου.

Μανούλα μου, μου λείπεις πολύ!!! Κάθε μέρα και πιό πολύ!!!
Και σήμερα που γιορτάζουν όλες οι μανούλες του κόσμου, εγώ είμαι θλιμμένη, είμαι ορφανή, είμαι μισή.

Γιά την πιό γλυκιά μάνα του κόσμου, την δική μου μάνα.

ΚΙΚΗ ΠΑΠ.
55 ετών


====================
====================